Suvetööd

Tegemised 31.05-12.07
1. juunil tähistasime traditsiooniliselt esimest suvekuu päeva kerge suplusega. Seekord Pirital. Vesi oli ca 16 kraadi, seega jahutamiseks täitsa kohane.

HWG aktiiv Tuksi spordibaasis. Foto: erakogu

Järgmisel päeval koolitasime Reimo Nebokatiga Haapsalu Wiedemanni Gümnaasiumi kooliaktiivi. Teemaks hea elu ning motivatsioon. Tuksi spordibaasi oli kogunenud ca 50 noort.

6. juuni kohtumisel tegime plaane erakonna Vormsi piirkonna asutamiseks.

EP kampaania Haapsalus. Foto: erakogu

7. juuni EP valimistele eelnes aktiivne kampaaniaperiood, mis päädis suhteliselt normaalse resultaadiga, andes Reformierakonnale Euroopa Parlamendis 1 koha. Palju õnne veel kord Kristiinale. Loe lisaks SIIT!

EP valimispidu. Foto: erakogu

10. juunil kohtusime Eesti Lipulauluseltsi liikmetega. Teemaks Pika Hermanni torni lipu langetamise signatuuri muutmine. Muusikainimeste suure surve tagajärjel on tänaseks langetamise signatuur muudetud ("Mu isamaa armas" asemel on nüüd "Mu isamaa on minu arm"). Loe lisaks SIIT!

15. juuni oli ühe olulise eesmärgi täitumise päev. Kaitsesin tehnikateaduste magistrikraadi TTÜ-s. Loe lähemalt SIIT!

Järgmisel päeval kohtusin Eesti kaugtööaktivistidega, et teha plaane kaugtöökeskuse rajamiseks ka Haapsallu.

Selle kevad-suve viimane koopaorav toimus Kaberneemes Kristiina juures. Võtsime raske kampaaniaperioodi kokku.

Viimane istungite nädal enne istungivaba perioodi algust kulges tormiliselt. Ei andnud opositsioon meile rahu. Sellele vaatamata õnnestus kinnitada nii teine lisaeelarve kui ka töölepinguseaduse muudatused.

19. juunil oli Reelikal tähtis päev. Bakalaureusekraad Tallinna Ülikoolist
oli auga välja teenitud. Foto: erakogu

Suvi algas 21. juunil kell 8.45 ette hoiatamata.

Uhiuus vabadussammas. Foto: erakogu

Võidupühal õnnistasime sisse kauaoodatud vabaduseausamba ning süütasime jaanituled.

Jaanituli Haapsalu linnuses. Foto: erakogu

25. juuni tõi maailmale kurva uudise- lahkus maailma kuulsaim inimene, popmuusika legend Michael Jackson. RIP. Loe lisaks SIIT!

Samas 26. juuni tõi häid sõnumeid. Üks nendest oli kauaoodatud magistridiplomi kättesaamine.

Osmussaare floora. Foto: erakogu

Juuni lõpp ja juuli algus kulgesid Läänemaa saari külastades ning oma saareelanikest valijatega kohtudes. Kui Vormsil oli neid üksjagu, siis Osmussaarel õnnestus ainsat saareelanikust valijat küll kaugelt näha, kuid jutule kahjuks ei pääsenud.

Hukkunud laeva vrakk. Foto: erakogu

Metsik roos. Foto: erakogu

Osmussaare majakas. Foto: erakogu

1. juulil osalesin kodulinnas Iloni Imedemaa avamisel. Ühe vahva teemapargi võrra  on Haapsalu jälle rikkam.

Laulupeol. Foto: erakogu

Laulupidu pakkus emotsioone kogu Eestile.

Laulupeo teisel päeval osales ca 100 000 inimest. Foto: erakogu

Laulukaare alt käis läbi ca 26 000 lauljat. Foto: erakogu

7. juulil kohtusime RE Haapsalu piirkonna juhtidega, et paika panna tulevane Haapsalu linnapea kandidaat.

Järgmisel päeval kohtusin Tallinnas Eesti IT-arendajatega. Teemaks avaliku sektori kaasajastamine.

Padise mõis. Foto: erakogu

Suvisel Maaelu Edendamise Sihtasutuse nõukogu koosolekul Padise mõisas vaatasime läbi laekunud projektid ning tähistasime MES-i sünnipäeva. Sellele järgnes ekskursioon Padise vallas.

Selles Padise kloostri saalis nüpeldas Peeter I tolleaegset mõisahärrat. Foto: erakogu

Juuli esimesed päevad on möödunud sügisesteks valimisteks valmistudes. Kui vaid ilmataat päikest annaks, võtaks hea meelega paar nädalat puhkust.